Címlap Gyermek foglalkozások Fejlesztő szakembereink

Fejlesztő szakembereink

Simon Judit

Simon Judit

konduktor, fejlesztő pedagógus, tanító, neurofeedback terapeuta

A Pető Intézetben végeztem, mint konduktor-tanító. Az elmúlt évek alatt külföldi és a magyarországi speciális fejlesztésben tevékenykedtem. Tapasztalataimat főleg a korai fejlesztésben, óvodás,- és iskoláskorúak nevelésében szereztem meg.  Kedvenc területeim közé tartozik még a mozgáskoordináció alakítása, az alkotó tevékenységek beépítése a gyermekek minden napjaiba.Ezen kívül foglalkoztam hiperaktív, autista és autisztikus gyermekekkel is. A munkám során lehetőségem nyílt megismerkedni a neurofeedback jótékony hatásával, s ma már én is alkalmazom ezt a módszert.

 

 

Kemény Rita

Kemény Rita

gyermekpszichológus

Tanulmányaimat az Eötvös Loránd Tudományegyetem Életmód és Tanácsadás pszichológiája és Iskolapszichológia szakirányokon végeztem. Az egyetem elvégzése után óvodákban és iskolákban dolgoztam, közben pedig Integratív gyermekpszichoterápia képzésre jártam, hogy munkám során a módszerek széles körét tudjam használni, illetve magaménak érzem a módszer célját, hogy felderítse a gyermeki életvilág zavarait, hiányait, és gyógyító légkört teremtsen, mely hatástalanítja a sérüléseket. A szülőkkel szorosan együtt dolgozva keresem a megoldást a problémákra. Mikor egy gyermek/serdülő szenved valamitől, elakad, valamely területen problémával küzd, ilyenkor természetes, hogy a szülő frusztrálttá válik, szomorú lesz, és próbál mindent megtenni, hogy megóvja, de előfordul, hogy külső segítségre van szükség a megoldáshoz. Célom, hogy segítsek a gyerekeknek, serdülőknek, családjaiknak az elakadás megértésében, feloldásában, a helyzetek új értelmezésében, új megküzdési technikák tanulásában, így a mindennapi élet jobbá tételében.

 

alapozó terápiaLukács Magdolna

Tanár, alapozó terapeuta

Saját gyermekem kapcsán kerültem kapcsolatba az Alapozó Terápiával, így annak eredményességét személyes tapasztalataim is alátámasztják. Azért végeztem el az Alapozó Terápiát, hogy más gyerekeknek és szüleiknek is segíthessek. Hiszem azt, hogy egy kisgyermek akkor fejlődik igazán, ha szeretet veszi körül és hagyják őt igazán gyermeknek lenni, ugyanakkor azt gondolom, hogy az időben felismert beszéd- illetve mozgásfejlődési zavarok megfelelő kezelése nagy mértékben hozzájárul a gyermekek sikeres iskolai beválásához és sok tanulási probléma megelőzhetővé válik.


 

DávidMarián Dávid

Mozgás tréner és harcművészeti oktató

Hét éves koromban ismerkedtem meg a SeiDo Kan Karatéval, majd 10-éves koromtól versenyszerűen folytattam. A harcművészetek iránti érdeklődés tovább sodort a pusztakezes stílustól a kardok, pajzsok, és párbajok ,világába, ahol volt szerencsém megismerkedni az európai másfélkezes kardforgatás, és a végvári szablya vívás művészetével, és történelmi hátterével. Ezek mellett nyaranta rendszeresen közreműködtem nagy létszámú gyerektáborokban, egy lovasíjász völgyben, ahol magam is megtanultam lovagolni és íjjal lőni. Később, a Tan Kapuja Buddhista Főiskolán Japán harcművészeti kutató és edző- szakon kezdtem meg a tanulmányaimat Shotokan karate edző szakirányon, ahol is két évet tanultam ezt a stílust. Ezután még két évet töltöttem kick-box –szal.

Ezeket a tapasztalatokat összegezve, úgy gondolom hatásosan tudom segíteni azokat a gyerekeket, akiknek vagy nincs, vagy kevés lehetőségük van mozogni, illetve akik még nem döntötték el, hogy mit szeretnének sportolni, akikre ráfér egy kis erősítés, és/vagy sok az energiájuk, és nem tudják hol levezetni.

 
Ki olvas minket
Oldalainkat 26 vendég böngészi
Kedveld Te is!
Iratkozzon fel hírlevelünkre!